میز تو میز

کارفرما

میز تو میز - فروش میز ال سی دی

تیم طراحی

سینا صادقی -  Frontend & Backend
داریوش نبی دوست - تست و کنترل کیفیت
علیرضا سعیدی - گرافیست
علیرضا مطلبی - تولید محتوا

کارهای انجام شده روی محصول

وردپرس ،نصب قالب با طراحی اختصاصی ، عکاسی ، فتوشاپ 

دسته بندی

سایت حرفه ای

Cشرکت میز تو میز با نام تجاری قبلی ایران دکور جهت بیشتر دیده شدن در فضای اینترنت نیاز به یک وبسایت حرفه ای با قالب عمومی داشت ، صاحب شرکت آقای عبدالمالکی با یک ایده در زمینه فروش اینترنتی کالاهایشان نزد ما آمدند تا به صورت کلی از صفر تمام کارهایشان انجام شود. چالش تیم ما نوع خاص عکاسی ای بود که کارفرما نیاز داشت که توانستیم با کمک گرافیست فوقالعاده ای که برای کار ایشان اختصاص دادیم این مورد را به خوبی انجام دهیم و نظر مشتری را جلب نماییم.

فعالیت های انجام شده برای طراحی

بعد از اینکه این پروژه رو دریافت کردیم به تیم اطلاع دادیم تا خیلی زود دست به کار بشن. اولین کاری که کردیم از کارفرما دعوت کردیم تا بیان شرکت و طرح رو انتخاب کنن ، بعد از اینکه طراحی اولیه ای که میخواستن رو براشون با فتوشاپ درست کردیم و تایید گرفتیم تیم مشغول به کار شد . خیلی زود ظاهر سایت توسط سینا طراحی شد و علیرضا سعیدی برای عکاسی از محصولات کارفرما به لوکیشن ایشون رفتن.بعد از تایید ظاهر سایت توسط کارفرما ، علیرضا مطلبی مشغول تولید محتوا و قرار دادن محصولات مشتری روی سایت شد. پس از حدود 5 روز از دریافت پروژه اولین دسترسی نمایش سایت را به کارفرما دادیم و پس از تایید گرافیکی ، بعد از تست تمام قسمت های سایت، پروژه تحویل شد.

01

امنیت سایبری

یک تیم متخصص امنیت این سایت رو تامین کردن و تا حد امکان از امکان نفوذ جلوگیری کردن

02

گرافیک

تک تک محصولاتی که کارفرما داشت رو توی لوکیشن خودشون عکاسی کردیم و گرافیکش رو علیرضا به بهترین شکل انجام داد

03

تست و کنترل کیفیت

حدود دو روز زمان برد تا تک به تک قسمت های سایت چک بشه و کاملا بدون باگ به مشتری تحویل شد.

نتیجه مشتری

آقای عبدالمالکی پیش از طراحی این سایت بیشترین فروششون رو روی سایت های چند فروشندگی داشتن و به گفته خودشون بعد از طراحی سایت شخصیشون ، با توجه به سئوی قوی ای که دارن دیگه نیازی به کمسیون دادن به سایت های اشتراکی ندارن و تمام محصولات جدیدشون رو هم روی سایت خودشون قرار میدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *